Friday, 19 November 2010

The Links that Tie us Together

I would like to say thank you to every body who has so kindly visited my blog, left comments and emailed me. I feel very lucky to have 'met' such amazing people. 

I so wish to tie the links together, and give something back, for what I have received. 

I have plenty of space on my blog, and if you would like to be added on my blog, please leave me a comment or email me at lillalotta@mac.com 
with your icon image and the link that you would like to go with it. 
Please make the image  200 x 200 

I will keep all the links for atleast 2 months. 

Thank you for joining in!

Happy clicking!
x


12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Lieve Anna,
    Het zal de vermoeidheid wel zijn... Nog een poging. Ik ben al vereerd met je vermelding van mijn blog in je 'Just my cup of tea-list' :-). Bedankt voor al je lieve berichtjes op mijn blog!
    Fijn weekend,
    Ingrid

    ReplyDelete
  3. Hallo Anna,

    ik lees al een tijdje met je mee, ik vind je blog namelijk zo fris maar toch ook warm!
    Leuk dat je ons uitnodigd om een link op je blog te mogen plaatsen :-)
    Het zou een hele eer zijn, maar kom eerst maar eens kijken op mijn blogje.
    Ik weet namelijk niet wat voor soort blogjes je graag wil linken op je pagina :-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  4. Oh, Anna, you are so generous! I'll be so happy to have a link on your blog for two months! I'll make the image and mail it to you.

    Thank you and have a wonderful weekend!

    ReplyDelete
  5. Hi Anna, your lovely bolg and your kind thought are always giving us smile. I am delighted that you've already put my blog on your "just cup of tea" list. :) mmm icon image... another attempting offer. I must work hard to find something good??? xm

    ReplyDelete
  6. What a great idea for your blog. I'll look really hard to find just the perfect icon!!

    ReplyDelete
  7. Niets ZO INSPIRERENDS als meedoen aan jouw CHRISTMASTRADE . De doos is er maar de inhoud wisselt voortdurend ... ja ....oh nee.....
    nog niets ingepakt want dat is het allerleukste werk . Ik wik en ik weeg ... ook met weegschaal ! haha . Ik zoek en ik vind ... Ik word midden in de nacht wakker en denk.......
    Vrijdag a.s. ga ik nog naar een heel bijzondere kadootjesmarkt .... alles homemade in een woongemeenschap van mensen met een beperking . Hartverwarmend wat daar gemaakt wordt met en door de bewoners . Heel sfeervol altijd .
    Veel van wol en vilt en papier . Wonderschoon .
    Je moet dus nog even geduld hebben .......

    ReplyDelete
  8. Such a sweet blog you have...just found you and soooo happy I did. Off to visit some of your past posts I have missed....hugs.

    oh you sweet little blog banner is adorable....white weather is falling around me today as I cuddle up with my blanket around my shoulders....will be doing alot of nesting today. xoxoox

    ReplyDelete
  9. Dag Anna

    Leuk dat je links van anderen hier wilt plaatsen. Het is altijd gemakkelijk om via een blog verder te klikken naar andermans blog!
    Het zou voor mij ook een eer zijn, als je mijn blog linkt. Ik vrees er een beetje voor, want ik ben nog niet zo lang in blogland. Het aantal volgers van mijn blog kan niet tippen aan die van jou... Neem dus gerust even een kijkje en als het je aanstaat maak ik met groot plezier een foto!

    Liefs!

    ReplyDelete
  10. If i only knew how to make an icon image I would sign up for this!

    Love your idea :-)

    ReplyDelete
  11. When you next have some space on your blog my dearie I would love to take part, and I will return the favour and put a link to your page on my site, and a picture link on my blog.

    ReplyDelete

Thanks ever so much for sharing your thoughts!